Service / RMA
Denne serviceside kan kun bruges i forbindelse med reklamation af et produkt købt hos Lindgaard · Pedersen A/S.
Reparationstiden for produkter i gruppen
andre bestræber vi os på at udføre inden for 14 dage.
Drejer din henvendelse sig om Garmin eller P-Watch, beder vi dig om at kontakte Deres serviceværksteder direkte, da ekspeditionstiden ellers bliver for lang.
Der vil ikke blive svaret på spørgsmål eller andre henvendelser via denne support side. Henvendelser der ikke vedrører reklamationssager vil blive slettet uden videre.
Andre henvendelser kan evt. postes ved at klikke
her.
Vælg kunde type:
Garmin tilbyder et online supportcenter der ud fra produktets serienummer eller model navn kan afhjælpe langt de fleste udfordringer.
Ud fra specifikke artikler der omhandler langt de fleste udfordringer, som kan opstå i den daglige brug, rådgives der om mulige løsninger.
Hvis der ikke kan findes en passende løsning via Garmin Supportcenter tilbydes efter valg af produkt ud fra serienummer eller model navn, muligheden for at kontakte en ekspert via mail eller telefon.
Du finder Garmins Supportcenter her: https://support.garmin.com/da-DK/
Hvis du har behov for at ringe, er Garmin Support åben på hverdage mellem 9:00 og 17:00 på telefon: (+45) 4810 5050
|
Becker Service tager sig af reparationer i Danmark.
Produktet skal sendes til:
Becker Service
Vestergade 9
3200 Helsinge
Der skal vedlægges kopi at købsfaktura, retur adresse en udførlig fejlbeskrivelse.
|
Navigon produkter skal sendes direkte til Navigon.
Produktet skal fejlmeldes på Navigon Hotline på tlf: 70 14 48 39.
Navigon's hotline har åbent mandag - fredag kl. 8.00 til kl. 20.00.
|
Cartime Service Center tager sig af reparationerne i Danmark.
Ring venligst til Cartime Service 70221415 for service, før indsendelse.
Cartime fakturerer et beløb hvis de ikke finder fejl på uret.
Se Cartimes hjemmeside for reklamations politik. Klik her.
P-Watch skal sendes til:
Cartime Service Center
Kirke Værløse vej 24
3500 Værløs
Mrk. P-Watch.
Der skal vedlægges kopi at købsfaktura, retur adresse og en udførlig fejl beskrivelse.
|
Needit tager sig af reklamationer i Danmark..
Ring venligst til Needit Hotline 70221535 for uddybende reklamations politik..
|
Lommy Blue og ProII skal fejlmeldes direkte til Care4all.
Produktet skal fejlmeldes på Care4all's Hotline på tlf: 76 13 44 33,
eller på email: support@skyeye.dk.
Care4all's hotline har åbent mandag - fredag kl. 9.00 til kl. 16.00.
|