Reklamation / RMA
Denne serviceside kan kun bruges i forbindelse med reklamation af et produkt købt hos Lindgaard · Pedersen A/S.
Reparationstiden for produkter i gruppen
andre bestræber vi os på at udføre inden for 14 dage.
Der vil ikke blive svaret på spørgsmål eller andre henvendelser via denne support side. Henvendelser der ikke vedrører reklamationssager vil blive slettet uden videre.
Andre henvendelser kan evt. postes ved at klikke
her.
Vælg kunde type:
Garmin tilbyder et online supportcenter der ud fra produktets serienummer eller model navn kan afhjælpe langt de fleste udfordringer.
Ud fra specifikke artikler der omhandler langt de fleste udfordringer, som kan opstå i den daglige brug, rådgives der om mulige løsninger.
Hvis der ikke kan findes en passende løsning via Garmin Supportcenter tilbydes efter valg af produkt ud fra serienummer eller model navn, muligheden for at kontakte en ekspert via mail eller telefon.
Du finder Garmins Supportcenter her: https://support.garmin.com/da-DK/
Hvis du har behov for at ringe, er Garmin Support åben på hverdage mellem 9:00 og 17:00 på telefon: (+45) 7071 6401
|
Needit tager sig af reklamationer i Danmark..
Ring venligst til Needit Hotline 70221535 for uddybende reklamations politik..
|